Friday 28 October 2011

blog lama VS blog baru

Assalamualaikum ... :)


Selamat memulakan lembaran baru kepada Blog ini setelah blog lama terkandas. Well, sebenarnya boleh ja aku reset setting tapi alang-alang blog tu masih baru dan cuma ada (11 followers dan 1 comment ja) jadi aku rasa lebih baik buat blog baru...

oleh kerana aku dah memulakan blog baru ni, berikut perkara-perkara yang aku rasa aku nak tulis:
- vacation (nak introduce apa yang best di Sabah dan Malaysia)
- Education (Maths dan subjek-subjek lain di sekolah rendah)
- Keagamaan
- Family
- Love
- Motivation (sebab ramai manusia yang mencari motivasi di blog, contohnya aku sendiri)
- Fakta yang jarang orang tahu tapi aku tahu (:
- Dan banyak lagi

Dan berikut merupakan perkara yang aku harap aku tak akan pernah tulis:
- Dating
- Perasaan yang perasan
- Pergaduhan
- Pencacian dan Pemakian

Tapi ini semua hanyalah apa yang aku rancangkan. Mungkin ianya akan berubah berdasarkan emosi dan pelbagai halangan. Aku harapkan aktiviti memVlog ini akan lebih mempositivkan aku sendiri serta berguna untuk orang lain. Dan untuk rakan-rakan yang terbaca atau sememangnya membaca Blog ni, thanx sebab baca blog yang tidak seberapa ni.

p/s: untuk memulakan sesuatu yang baru kita kena jadi (+)ve... kalau tak percaya tengok gambar di bawah...

bawah lagi...




bawah lagi...



bawah lagi...


bawah...


baw...


and ...



Tadaaaa...







No comments:

Post a Comment